Boli Cie głowa ? za dużo czasu spędzonego na grze ??
Producenci zadbają o twoje zdrowie …
System zmęczenia postaci…
Za błędy popełniane przez koreańskich graczy tzn. co raz częstsze odnotowywania uzależnień od gier MMO i wiążących się z tym konsekwencji.. My Europejscy gracze odpowiadamy.
Co za tym idzie ?
Rząd Korei uchwalił ustawę zobowiązujacą wszystkich developerów gier 3d do wprowadzenia systemu zmęczenia postaci.
Czyli, co mi grozi ?
Upraszczając … im dłużej jesteś Online tym mniej zdobywasz doświadczenia.
Pierwsze 3 godziny online będą ‚normalne’.
Po upływie 3 godzin online, spadek expa będzie wynosił -60%.
Po upływie 5 godzin online, spadek expa będzie wynosił -80%.
Po 7 godzinie w grze, nie będzie się dało zdobyć nawet 1 Punktu Doświadczenia.
Co zrobić by powrócić do normalnego stanu „expienia” ?
Zdobywane punkty doświadczenia wrócą do normalnego stanu po okresie 8 godzin offline.
Co z reszta gier GameForge?
System zmęczenia postaci zostanie wprowadzony tylko na projektach 3D: Metin2, NosTale i 4Story.
Oczywiście pamiętajcie aby traktować to w kategorii ciekawostki
Ci którzy pamiętają był to pryma-aprylisowy żart ze strony administracji gier sygnowanych logiem GF :]
Nie mniej pewna burza była po jego publikacji, sam przez chwilę dałem się nabrać:)
kude kto to wymysilił
totalny blok expa
ja siedze na grah od 10 rano do 4 nad ranem i bije lv w dziedz w metine nabije 30 lv a LastChaos 40 lv ale tu niema takiej opcji
No cóż,popieram. Ja robie tak samo.